Roni Does

15 dolog a mostról és a jövőről

Mi lesz és miért most?

2017. január 20. - Vera Zana
Sziasztok, Roni vagyok!

Nagyjából fél évvel ezelőtt egy másik blog felületén írtam utoljára. Akkor nagyon úgy éreztem, hogy nincs több mondanivalóm. Egy ideje azonban egyre több és több dolog kapcsán éreztem azt, hogy ezt de jó lenne lefotózni vagy de jó lenne leírni róla a véleményemet. Azt is tudtam, hogy nekem ez mindig hobbi marad, egyszerűen szeretem megosztani másokkal, ha olvastam vagy láttam valamit jót. Ahogy én sem vagyok az a rémesen komoly ember, a blog sem lesz az. Sok szó lesz utazásról - szeretném megmutatni, hogy hol jártam, ott milyen kis tippket érdemes megfogadni. Plusz, idén - ha minden jól megy - beköltözöm életem első lakásába. A kis helyem megtalálásától, egészen a beköltözésig és a dekorálásig szeretném majd dokumentálni a folyamatot. Izgi lesz! Fogadjátok szeretettel.

1. Imádok utazni, pár hétnél többet nem szeretek és nem is nagyon tudok a fenekemen ülni. Nem rég összeszámoltam, az elmúlt két évben összesen hét országban jártam. 

2. Egy-egy utazás előtt az előkészületeket talán még jobban szeretem, mint amikor útra kelünk. Izgulni, nézegetni az időjárást, tervezgetni, szervezgetni.

3. Van egy rémesen hosszú listám, hogy hová szeretnék még eljutni.

4. Épp nem rég értünk haza Koppenhágából, ami egy kis malmöi kitérő után néztünk végig. Valószínűleg erről mesélnék először.

5. A Hollandiában eltöltött félév alatt annyit változtam én és az érdeklődésem, hogy arra nincsenek szavak. Sokkal nyitottabb, kíváncsibb lettem. Azóta konstans nézem, hogy hová olcsó a repjegy...

6. Sokkal igatottabb leszek egy új útikönyv- vagy repjegy-akciótól, mint mondjuk a sminkmárkák szortimentfrissítésétől. 

7. Nagyon szerencsés vagyok, mert álommunkám és álommunkahelyem van. Sok home office-szal, kevés sminkkel. Nagyon ritkán sminkelek, talán két kezemen meg tudom számolni hányszor volt rajtam alapozó az elmúlt két évben. (De pont most gondolkodtam el rajta, hogy néha azért megerőltethetném magam...)

8. Szeretném magamat nagyon szabadon engedni ezen a platformon. Értem ez alatt a témák sokszínűségét - igenis, ha találok egy isteni cipőt vagy sampont, szeretnék róla írni. De nem szeretném behatárolni magamat. Szabadság alatt értem még a rendszerességet is. Igyekszem rendszeresen jelentkezni.

9. Idén megjártuk Malmöt és Koppenhágát, de megyünk még Pozsonyba és egy hosszú római nyaralásra. Aztán ki tudja még... :)

10. Nagyon szeretném, hogy kérdezzetek sokat, mondjátok miről szeretnétek olvasni. Extrán hálás lennék érte.

11. Arra is rájöttem, hogy amióta befejeztem a mestert és nem járok suliba a munka mellett, egy picit túl sok szabadidőm van. Amit eddig nem túl hatékonyan töltöttem el.

12. 2016 számomra remek év volt - tudom, hogy a nagytöbbség utálta a tavalyi évet, de nekem nagyon régen nem volt ilyen jó évem. Lediplomáztam, elkezdtem a jogosítvány (amit szerintem 7 éve tologatok), sokat utaztam, a magánéletem is szuper. 

13. Nagyon várom már azt, amikor lakásokat kell nézni és el lehet kezdeni tervezgetni, hogy mi hol legyen és mi hogy nézzen ki. Sőt, még azt is várom, hogy én magam festhessem ki a falakat.

14. Rengeteg dekorációs oldal és poszt le van mentve a gépemen, egészen konkrétan tudom mit hogyan szeretnék; honnan lesz az étkezőszék és mi lesz a falon a hálóban. Már csak a lakást kell megtalálni...

15. Nagyon izgulok, hogy fogjátok fogadni az új blogot. De nagyon örülök, hogy ismét itt vagyok.

1poszt.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ronidoes.blog.hu/api/trackback/id/tr212141041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása