Roni Does

STYLE | Készen állok a tavaszra!

Leárazásokon találtam

2017. február 17. - Vera Zana
You gotta love the sales season!

16780074_10206486571561822_504262356_n.jpg

Mentem ma egy utolsó kört a leárazásokon. Hogy őszinte legyen fekete, bőr, szűk szárú chelsea bokacsizmát keresek egy ideje. Megtaláltam a tökéleteset a Vagabondban, de az elveim nem engedik, hogy 40 ezer forintot adjak ki egy pár cipőre. Úgyhogy még várom az igazit.

Végül bementem a Pull&Bearbe is, mert a Mango mellett talán ezt a boltot kedvelem a leginkább. Végül egy fekete szövetkabáttal, egy alapdarab csíkos puha pulcsival és egy pár tavaszi cipővel távoztam, mindezért pedig 9900 forintot fizettem.

Én azt hiszem, készen állok a tavaszra. Egy cuki mintás zokni, egy sima farmer, és már kint is vagyunk az ajtón!

A bejegyzés trackback címe:

https://ronidoes.blog.hu/api/trackback/id/tr3312268878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása