Roni Does

UTAZÁS | Tökéletes ajándék a megszállott utazóknak

Lekaparható világtérkép

2017. február 25. - Vera Zana
... és akkor ezt is lekaparhatod a térképeden!

Bevallom, amíg a nővéremtől nem kaptam meg ezt a térképet, még sosem hallottam a lekaparható világtérképekről. Sokan beszéltem neki arról, hogy szeretnék egy szép nagy világtérképet, amit bekeretezve ki szeretnék tenni a falra és ahol bejelölhetem, ahol már jártam és ahová szeretnék eljutni. Tavaly decemberben pedig ezzel lepett meg a születésnapomra. 

dsc_0769.JPG

Abban biztos voltam, hogy be szeretném kereteztetni, de nem pont IKEA méret, így hagyományos képkeretezőhöz kellett elvinni. Egyszerű, vékony fekete fakeretet kapott, nagyon boldog vagyok a végeredménnyel! :) (egyébként a Dob utca elején lévő Eprecske Képkeretezőhöz vittem, ahol gyorsan el is készült)

Olyasmi fólia van a térképen, mint a kaparós sorsjegyeken, alatta az országok pedig különböző színűek, így minél többet le tudsz kaparni, annál színesebb lesz a világtérképed. 

Le is kapargattam ma délelőtt, nekem nagyon tetszik a végeredmény. Nem mindig lehet pontosan csak a vonalig kaparni, így itt-ott átlátszik már a szomszédos ország színe, de engem nem zavar. Sőt, a tengereket fehérrel jelölik, így van ahol 'kilátszik' a tenger :)

Szerintem tökéletes ajándék lehet bárkinek, aki szeret utazni. Én is ajándékba kaptam, de több oldalon is megtudjátok rendeni, mint mondjuk itt vagy itt.

dsc_0779.JPG

dsc_0785.JPG

dsc_0795.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://ronidoes.blog.hu/api/trackback/id/tr5712293637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása