Roni Does

STYLE | Végre Vans!

2017. március 11. - Vera Zana
"Végre az enyém vagy!"

Az első pár Vans cipőm egy franciakártya-mintás slip-on volt, amit még a gimnázium elején kaptam. Imádtam. Vagyis, IMÁDTAM. Tavaly előtti nyáron azonban sajnos eljött a búcsú ideje. Az Efott után muszáj voltam kidobni, mert már több volt rajta a lyuk, mint az anyag.

17237052_10206635956496352_797530227_o.jpg

Azért vártam olyan sokat a kidobásával, mert mindenképp szerettem volna beszerezni egy másik párat a régi kidobása előtt. De csak nem találtam meg a tökéleteset. Csak és kizárólag slip-onban gondolkodtam, de tavaly végül megvilágosodtam: nekem a sima, klasszikus magasszárú cipő kell.

A bökkenő csak az volt, hogy ez sajnos már 20 ezer forintba kerül. Elhatároztam, hogy megvárok valamilyen kedvezményt vagy akciót - mert nekem nem mindegy, hogy valamit 16 vagy 20 ezerért veszek meg. Azt hittem, hogy majd az áprilisi Glamour-napokon tudom megvenni, de végül a hétvégén az Árkádnak hála lecsaptam rá - 20%-os kuponnal a Garage Storeban.

Ezen a hétvégén épp kuponnapok vannak az Árkádban. A linkre kattintva megnézhetitek, hogy melyik boltok vesznek benne részt - sőt, érdemes otthon kinyomtatni magadnak, mert az áruházban rémesen sokat kell sorbaállni a kuponokért.

Millió összeállítás van a fejemben, hogy mivel szeretném viselni majd a cipőt - így nagyon remélem, hogy marad a száraz, szép idő :)

vans_gif.gif

vans_1.png

Forrás: Pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://ronidoes.blog.hu/api/trackback/id/tr2012329681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása