Roni Does

OTTHON | A következő kívánságlista

2018. február 06. - Vera Zana

Imádom az IKEÁ-t és imádom a kívánságlistákat. Ebből adódóan, persze minden körre készült külön lista, hogy célirányosan menjek és ne vesszek el a részletekben és a konyhai kütyük között... Összesen 5 köröm volt, de ahogy mondani szokás, egy lakás sosincsen 100 százalékosan készen.

Nincs mit tenni, mint újabb kívánságlistát gyártani!

Költözéskor voltak fontosabb dolgok is, de most jöhet a következő hullám. Először is, búcsút mondtam a gyönyörű Lidl-ös kis fehér asztalkámnak. Konzolasztal volt, nem íróasztal, így arra, amire szerettem volna nem tudtam használni. Így pedig hiába volt szép, de megváltam tőle. Nyilván megvan már a következő kiszemeltem és szeretnék egy egész kis hivogató dolgozós sarkot kialakítani, mert sokat dolgozom itthonról és a hatékonyságom elég alacsony a kanapéról... Az asztal IKEA, a szék JYSK, ilyen fémrácsot pedig még nem igazán találtam olyan méretben, amiben szerettem volna. De az IKEA-ban szintén van olyan, ami jó lehet.

lakas_wishlist_6.png

Ez még lehet, hogy nem a második hullámba, hanem inkább a harmadikba fér majd bele, de mindenképpen szeretném majd beépíttetni a lépcső alatti - jelenleg nehezen és rosszul kihasználható - részt, amihez kerestem inspirációs képeket. Ha esetleg valakinek lenne asztalos ismerőse, akiben megbízik és jól áron dolgozik, akkor ne tartsa magában!

lakas_wishlist_1.png

A konyhába szeretnék egy kis fűszerespolcot, ami felszabadít egy kis helyet majd a pultról és mindenképp szeretnék hozzá egy olyan részt is, ahová fel lehet akasztani a konyharuhát és az edényfogó kesztyűt is. Egyelőre még itt sem találtam meg az igazit, ezek inkább csak inspirációs képek.

lakas_wishlist_2.png

A következő fontos beszerzés két éjjeliszekrény lesz. Kettő között vacillálok nagyon, egyszerűen nem tudom eldönteni melyik legyen. A fehér HEMNES nagyon tetszik, de az ágy is fehér és a fal is fehér. Imádnám, ha mondjuk lenne kékben vagy szürkében. Tudom, hogy lefesthetem - lehet ez lesz egyébként a megoldás. A másik, ami viszont sokkal praktikusabb a két nagy fiókjával és imádom a zöld színét ez a MALM. Egyik pillanatban az egyik mellett vagyok, pár perccel később a másik mellett. Bálint szegény meg csak azt mondogatja, hogy neki tök mindegy...

lakas_wishlist_4.png

A kanapé mellé szeretnék egy kisasztalt, amire kerülhet még egy kis lámpa, újságok, stb. Jelenleg ide is a HEMNES-en gondolkodom, de ha nagyon őszinte akarok lenni önmagammal, akkor ezeket a fém-üveg verziókat IMÁDOM! Egyelőre itt sincs meg még az igazi, kiabáljon, aki látott jó áron valami ilyesmi magas kisasztalt!

lakas_wishlist_5.png

Végezetül pár kiegészítő, amivel szeretném majd tavasszal picit feldobni, világosítani a nappalit. A kosár IKEA, a párna JYSK, az asztali lámpát az íróasztalra szeretném - szintén IKEA. A tárolós pad persze IKEA és a fürdőbe szeretném, ebben tárolnám a törülközőket.

lakas_wishlist_3.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ronidoes.blog.hu/api/trackback/id/tr1913640528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KormosCsabi 2019.07.30. 14:16:11

Én az albérletben nem nagyon merek alkotgatni, mert megesz a tulaj, de pár szép darabot beszereznék én is,mint dekorációs kiegészítő. www.ujsagomat.hu/jysk/aktualis-szorolap-csutortoktol-18-07-2019/ online elkezdtem nézelődni
süti beállítások módosítása