Roni Does

STYLE | Anti-haul

Mi az, amit biztosan nem veszek meg?

2017. március 12. - Vera Zana
"Na ez az, amit egészen biztosan nem veszek meg!"

Nem tudom hallottatok-e már az anti-haul videókról vagy posztokról. Én Anna Gardnernél láttam az első ilyen videót, és már akkor is éreztem, hogy meg szeretném csinálni a saját verziómat.

Az egész lényege az, hogy az emberek nem arról áradoznak, hogy mit szeretnének megvenni az új szezonra, nem kívánságlistákat írnak, hanem épp ellenkezőleg! Összegyűjtenek olyan dolgokat, amiket egyáltalán nem áll szándékukban megvásárolni és elmondják miért.

anti-haul.jpg

1. Bársony

Nem is értem az újdonsült rajongást érte - nekem a harmadikos ünneplőruhámat juttatja eszembe. Persze, nagyon puha és 'luxust' kölcsönöz nagyjából mindennek. Valamiért viszolygok tőle, de persze ez csak az én véleményem.

2. Bomberdzsekik

Kifejezetten a rózsaszín bomberdzseki az, amit soha nem fogtok rajtam látni. Egyrészről, mert maga a fazon nem hiszem, hogy jól állna, másrészről pedig MINDEN 14-18 év közötti lányok ugyanaz a Bershkás, H&M-es vagy Stradivariusos bomberdzseki van. Én a bőrdzseki híve vagyok - volt is egy mályvaszínű, de sajnos Barcelonában hagytam a barátnőmnél, úgyhogy most egy ideig mellőzzük egymást.

3. YEEZY cipők

Ismét csak a magánvéleményem, de nagyon régen láttam már ennyire csúnya cipőt. Arról nem is beszélve, hogy minden kínai cipőboltban, Tescoban, stb. megtalálható a tökéletesen pontos mása. Biztosan nagyon kényelmes, de annyira rusnya, hogy azzal nem sok mindent tudok kezdeni. Tényleg egyenesen nevetségesnek tartom az 500 - 2500 dolláros árat ehhez. Nemrég olvastam, hogy itthon is a világgal egyidőben mutatták be az új modellt egy belvárosi boltban - ami előtt az emberek képesek voltak éjszakát sorban állni, hogy utána 100 ezer forintért megvegyik az új darabot.

4. Hímzett minden

Szintén főként azért áll tőlem távol, mert most mindenhonnan ez folyik. Vannak szép darabok, akár cipőből, akár farmerból vagy táskából, de nagyon időszakos divattrendnek tartom, ami jövőre már egészen biztosan outdated lesz. Én egyébként is eléggé tartozkodó vagyok a mintákkal szemben - a csíkoson kívül nem sok mintás darabom van.

5. Gucci Princetown papucsok

Na ez az, amit konkrétan nem értek. A sima, egyszerű, fekete bőrmokaszinjuk gyönyörű és épp keresek is valami hasonlót tavaszra. De ez a szőrös papucs? Még lehet a szőr nélkül is ok. De SZŐRREL? Komolyan? Tudom, hogy a divat szubjektív és nagyon belevalónak, egyedinek kell lenni. De könyörgöm, vakok azért mégsem vagyunk... Arról nem is beszélve, hogy a sima - diszítésmentes - verzió 1000 dollárba, tehát majdnem 300 ezer forintba kerül.

 

 

Képek forrása: Gucci papucs, YEEZY cipő, bomberdzseki, bársonyszoknya, hímzett nadrág

A bejegyzés trackback címe:

https://ronidoes.blog.hu/api/trackback/id/tr4712331761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása