Roni Does

LAKÁSHAJSZA | Az első

2017. augusztus 26. - Vera Zana

Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan le fogom ezt írni... De, találtunk egy lakást. Nem egy lakás, A LAKÁST. Egyszerűen tökéletes, végérvényesen, örökre beleszerettem. Ennyi.

Emlékeztek erre a bejegyzésre? Hol szeretnék lenni öt év múlva. Azt írtam, hogy szeretnék a VII. kerületbe költözni, közel a Városligethez. Egészen pontosan augusztus 24-én ez teljesült. Az irányítószámom innentől 1078!

Ne haragudjatok, nem tudom összeszedni egyszerűen a gondolataimat, annyira megdöbbentő, hogy ilyen gyorsan sikerült egy tökéletes lakást találni, ott, ahol szerettem volna.

Szóval, készüljetek a rengeteg lakással kapcsolatos tartalomra, mert MINDENT dokumentálni fogok. De mindent!

screen_shot_2017-08-25_at_08_01_18.png

A bejegyzés trackback címe:

https://ronidoes.blog.hu/api/trackback/id/tr812776958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása